A quibus propter discendi

A quibus propter discendi cupiditatem videmus ultimas terras esse peragratas.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mehercule pergrata mihi oratio tua. Quae duo sunt, unum facit. Etsi ea quidem, quae adhuc dixisti, quamvis ad aetatem recte isto modo dicerentur. Portenta haec esse dicit, neque ea ratione ullo modo posse vivi; Duo Reges: constructio interrete. Fortitudinis quaedam praecepta sunt ac paene leges, quae effeminari virum vetant in dolore.

Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius.

Haec para/doca illi, nos admirabilia dicamus. Sed tamen intellego quid velit. Quod quidem iam fit etiam in Academia. Cum autem negant ea quicquam ad beatam vitam pertinere, rursus naturam relinquunt. Quam nemo umquam voluptatem appellavit, appellat; Atque ab his initiis profecti omnium virtutum et originem et progressionem persecuti sunt. At enim sequor utilitatem. Dicam, inquam, et quidem discendi causa magis, quam quo te aut Epicurum reprehensum velim.

Et quod est munus, quod opus sapientiae?

Quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? Cuius similitudine perspecta in formarum specie ac dignitate transitum est ad honestatem dictorum atque factorum. Hoc ille tuus non vult omnibusque ex rebus voluptatem quasi mercedem exigit. Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Itaque vides, quo modo loquantur, nova verba fingunt, deserunt usitata. Collige omnia, quae soletis: Praesidium amicorum.

Ita graviter et severe voluptatem secrevit a bono. Sed id ne cogitari quidem potest quale sit, ut non repugnet ipsum sibi. Eorum enim est haec querela, qui sibi cari sunt seseque diligunt. Naturales divitias dixit parabiles esse, quod parvo esset natura contenta. Innumerabilia dici possunt in hanc sententiam, sed non necesse est. Haeret in salebra. Sunt enim prima elementa naturae, quibus auctis vírtutis quasi germen efficitur. Ego vero isti, inquam, permitto. Quod idem cum vestri faciant, non satis magnam tribuunt inventoribus gratiam. Iam in altera philosophiae parte. Nam, ut paulo ante docui, augendae voluptatis finis est doloris omnis amotio.

Haec quo modo conveniant, non sane intellego. Non est enim vitium in oratione solum, sed etiam in moribus. Sed fac ista esse non inportuna; Neque solum ea communia, verum etiam paria esse dixerunt. Hoc ipsum elegantius poni meliusque potuit. Quae cum dixisset, finem ille.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

WhatsApp chat